Oh Holy night!

Har varit i Perstorp/Helsingborg idag och träffat Andys mamma och styvpappa. Jätte trevligt.
Sen när vi kom hem så fick jag för mej att jag ville spela in en låt och det gjorde jag med. hehe, inte för att någon ska höra den men tycker att det är så kul.

Så, snart ska jag gå och lägga mej för det är ju skola imon. Inte så trevligt men det måste ju göras.  Men det är bara denna vecka med sen så har vi jullov ett bra tag framåt och jullovet är verkligen välkommet.

Naei, men ut och förpesta världen och sen gå och lägga sig? Ja, tack!

Skriver mer imon om mitt ointressanta liv;)

Oh holy crap, I think I bloow my foot of!

Idah

Kommentarer
Postat av: melimel

nice blogg, gillar bakgrunden :)

2009-12-14 @ 00:13:40
URL: http://ausikts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0