Fuck!

Nu är Ida ingen glad Ida! Just nu så hatar jag studenten (kanske inte så mycket som jag säger. Men nästan) Jo, För nu är det ju såhär att Swedenrock festivalen är när jag ska ta studenten. Det har typ ALDRIG varot så bra bandsläpp någonsin än nu! Såklart kan inte IDA gå! Men jag menar! Guns N Roses? Aerosmith! Jag  blir galen! Men men... Hoppas jag får riktigt bra kompensation ifrån swedenrock!! Jag tycker att dom ska betala Salem Al Fakir så han kommer hem till mej i mitt vardagsrum och ge mej en lapdance som jag aldrig kommer glömma (Han är ju ändå mitt frikort!) haha!

Nej, nu har jag nog fått ut alla mina agritioner!
Jaa som alla vet så har jag nu fyllt 20 år. Jaa, det känns bra men känner inte så stor skillnad!
Dagen efter min födelsedag så gick jag och piercade mej i tungan för jag fick det i födelsedagspresent utav: Sandra, Ante, Jhana och André! Så glad blev jag! Kvällen innan min födelsedag så hade jag fest för mej med släktingar och vänner. Jag hade jätte roligt och hur trevligt som helst! Tack så jätte mycket till alla som kom!
Och tack så jätte mycket för alla gratulationer som jag har fått!

Jaa, och nu på söndag så flyttar vi. Det kommer kännas så jävla bra att ha något större! Ett sovrum är ju heligt!
Nu ska jag återgå till packandet!

Have It Nice;)
Idah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0