Hit me baby one more time!

Just nu sitter det en styck Sofie och en styck Bebis-Wille brevid mig. Vi har gått lite i stan och sen stack vi hem hit för att bara mysa. Wille ligger och rullar med sina ögon och jag och Sofie sitter och nördar.  Har precis tagit en massa bilder på Bebis-Wille. Så söt är han!
Idag när vi var på HM så hittade jag en fejk-päls som jag har velat ha jätte länge men jag har tyckt att den har kostat för mycket. Men nu kostade den 150 kr!!!!!!!!!!!! Så jag slog till!

Ikväll så ska jag ta skydd hos Larsson och Aurora eftersom att det ska bli storm ikväll och Andy är på jobbet till kl tio för dom har natt-rea! Sucks! Men jaa, det får väl gå;)

Nei nu ska jag vara social igen med Sofie..

wuäääh wuääh

Idah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0