It´s friday, I´m in Love

Äntligen fredag!! Gött som fan. Men är på lite dåligt humör idag. Varför vet jag inte men vissa dagar är såna, bara. Men det blir säkert jätte bra sen.

Kollade på New Moon med Thomas igår. Jaa, en liten recention på det kanske? Jaa, tack!
Jag var hela tiden skeptiskt mot Twilight men sen så kollade jag på den och jag tyckte faktiskt att den var bra! Och eftersom att den slutade som den slutade så var man ju bara tvungen att se New Moon! Men den tyckte jag var sådär. Jag vet inte riktigt varför men den var lite enformig. Men den var ju spännande och så. Men jag är 
50-50 när det gäller filmen.

Imorgon så ska jag och Andy till Hörby för att fira Stenbeck! Han fyller 25 år. Hipp hipp hurra!
Det ska bli kul!

Och min älskade Mamma hade köpt kläder till mej så jag är jätte nyfiken på hur dom ser ut:)

Naei nu kom Lill-A in i klassrummet så nu börjar vi!

Goodbye suckers!!
Idah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0