Moonlight shadow!

Nu har det varit massor utav tragg om att jag ska blogga mera. KOLLA ALLIHOP! NU BLOGGAR JAG;)
Idag blir det New Moon med Thomas. Trevligt trevligt.

Skolan är som den är. Man avlider nästan när klockan ringer på morgonen och man avlider nästan mer när man kommer innanför dörrarna och tänker "Fan! Klockan är bara halv nio och jag ska sluta kvart över tre".
Just nu hoppas jag att Andreas är så snäll att han släpper oss tidigare. är så fruktansvärt trött:(

Naei nu ska jag sitta och önska. Jag skriver mer senare förhoppningsvis.

Baj då
  Idah

Kommentarer
Postat av: marie

Ja jag vill ha en recension om New Moon från dig. Den kan du ju skriva i bloggen! Gggggreat!

2010-01-21 @ 14:54:04
Postat av: Aurora

Äntligen ;D

2010-01-22 @ 12:32:20
URL: http://rawran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0