Jag är inte full, jag har pollenallergi

Ja, det kommer jag få sjunga om en vecka! En jävla vecka kvar och jag är överlycklig för det! Äntligen är det jag som får stå och sjunga på ett flak med vit mössa och vara överlycklig! Bättre kan det fan inte bli! Idag när jag skulle möta Lina på vårt vanliga ställe så får jag reda på att jag inte börjar förrens i eftermiddag. Så det var bara att pallra sig hem igen till den Goa, varma soffan. Så ska möta Natta på stationen kl 11 så beger vi oss till skolan och käkar och sen blir det mediafestival och sen blir det att sticka hem. Ikväll blir det att åka till Hästveda för att min lilla Mamma tar examen idag. Så ikväll blir det fest för hela bunten! Vi har fullt upp i helgen! Resa tält på söndag så vi slipper göra det i veckan eftersom det är lite fester och sånt nästa vecka. Nej, nu ska jag återgå till tvn. So long suckers Idah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0