Movin' movin' movin'

Just nu sitter jag och Andy i vår soffa och dricker billig freeway- cola i vår nya lägenhet. Det känns hur bra som helst men man hade gråten i halsen när man lämnade snapphanegatan. Man har så många minnen där ifrån. T, ex att jag och Andy blev tillsammans på balkongen. Vi förlovade oss i vardagsrummet. Och sen alla underbara fester man har haft där . Men nu i det nya så ska vi gå vidare och skapa nya minnen. Jag fick reda på idag att mitt namn ska stå på dörren . Det är ju faktiskt lite vuxenpoäng på det. Nej, nu ska jag leta upp kläder som jag ska ha imorgon. Min praktik i Osby börjar då. Ska bli skönt att vara ifrån skolan i sex veckor. Tror att jag behöver det mer än någonsin just nu! Sov så gott allihopa så kan vi se om jag gör en liten update. Över och ut Idah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0