Party like a rockstar!

Helgen har varit awesome! Är fortfarande trött efter helgens bravader men man lever ju bara en gång!;) imorgon (fredag) så ska vi ha maskeradfest här hemma och jag är riktigt pepp. Ska bli så roligt att ha alla vänner samlade igen! Uuunderbart! På lördag så fyller min galna nästkusin Linus 20 år! Exaakkt nio månader efter mig! Undras vadbhans föräldrar gjorde på alla hjärtansdag;) nej, så det blir kalas där. Sen så på söndag hade vi tänkt byta till vinterdäck och sen så hade jag bara tänkt dö lite på soffan till kl halv fem nästa dag! En jävligt bra idé tycker jag! Nej, snart så ska man traska till jobbet! Nice nice! Denna veckan har gått oförskämt bra med bokningarna! Gött. Ja, jag kan nog försöka göra ett blogginlägg under festen imorgon. Om det nu går. Bye då

Kommentarer
Postat av: Katta

Tack vad söt du är!!! :D Vad glad jag blir! Kram

2011-02-15 @ 21:33:45
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0