Jaha då!

Nu har jag inte skrivit sen studenten, tydligen så det är väl dags nu så jag kan vänta några månader till med ett blogginlägg. Jag får ju faktiskt hålla min tremånaders-regel ;) haha. Det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist! Jag gick typ arbetslös i ca sex veckor och höll på att dö av rastlöshet och höll på att spy på jobbsökandet. Men jag kan ju säga att det lönade sig verkligen med sökandet. För jobb det fick jag! Ett as nice jobb, faktiskt! I början så tänkte jag: Hur i tusan ska jag klara av detta jobbet? Idah Lennartsson säljare? Jo men visst! Men satan vad bra det gick för mig. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag kunde ta det steget att gå in till en människa som jag aldrig har träffat och gå in där och sälja en maskin för en rätt bra summa med pengar. Det klarade jag av! Men sen så fanns det ju vissa faktorer som man inte mådde bra av. Jag jobbade för mycket! Kände att jag inte kunde finnas till för mina nära och kära! Jag som är så hemma-kär. Så jag fick ta ett beslut som jag hoppas att jag inte kommer ångra. Men jag träffade underbara människor under den tiden jag jobbade:) faktiskt idag så började jag mitt nya jobb! Och det kändes hur bra som helst! Äntligen ska man få riktig arbetskamrater som man träffar varje dag och kan ha roligt med! Livet känns så himla bra just nu! Idah är en glad Idah! Men nu tror jag att jag behöver sova, faktiskt. Andy ligger här brevid och snarkar så det blir att krypa intill honom och somna. Det är det bästa!! Okey, bitches! vi hörs:) Idah

Kommentarer
Postat av: Aurora

Jag är också stolt, hihi. Kul att du trivs på det nya :)

2010-09-28 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0