Jubba!

Ibland är det bara så skönt att vara hemma själv. Sitta och ta det lugnt städa undan lite här och där. Sitta och äta Lidl-kakor;) haha Men sen så är jag faktiskt riktigt sällskapssjuk också. Det är ju inte roligt att gå hem från en tom lägenhet och sen komma hem till en tom lägenhet. Mn ibland då får man helt enkelt gilla läget. Jag ska laga mat natt som jag ska äta innan jobbet. Så det blir ngt så enkelt som makaroner och köttbullar. Men det kan ju faktiskt också vara gott ibland. Min morbror han fyller år idag så antagligen blir det att åka och fira honom sen när man har slutat jobba vid nio:) Förresten! Festen var awesome i fredags!:) tack alla som kom! Det var riktigt roligt, faktiskt! Det är skönt att man har vänner som bryr sig och det betyder väldigt mycket för mig<3 Nej, nu så blir det att börja med maten! Tjohoo;) Puss Idah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0