The big city!

Ja, nu har jag och Moa kommit hem från stan efter en liten runda där. Jag har en cykel som är röd-mettalic med grön-metallic kedjeskydd as nice är den! I love My cykel!;) men så iallafall så hittade jag en awesome ringklocka till mina fina cykel som var grön och röd med en fin nykelpiga på. Så nu ska jag pimpa min cykel så den också kan bli sommar-fin! Haaha. Ja, idag så blir det att jobba sen så hem och bara ta det lugnt för jag känner mig lite krasslig idag:/ rätt drygt. Andy mådde inte så bra igår och klagade lite på ont i halsen och i kroppen. Så jag blir inte förvånad om nu jag har blivit sjuk ! Vilket är riktigt irriterande eftersom jag verkligen INTE har tid att bli sjuk nu. Måste jubba;) Nej, nu ska jag gå och vara socialdemokrat med min lillasyster ;) haha Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0