Shoo!

Idag så har jag och Malin varit och uträtt många ärenden. Jag fixade present till min Lillamormor som fyller år imorgon sen så har Malin hon haft sitt första besök på systemet och hon har tilloch med fixat ett extra jobb:) Just nu så planerar vi en roadtrip till Ljusdal för att hämta grejor till henne för hon fick inte med riktigt allt som hon behövde! Men det är ju roligt nice med en roadtrip till Ljusdal med tanke på att man aldrig har varit där och hört så mkt om det med tanke på att jag och Malin har känt varandra i så pass många år!:) Så det blir jag, Andy, Stoffe och Malin som "roadtrippar";) Nej snart ska jag och Malin ner till jobbet. Vi hörs! Idah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0